Monday 25 September 2017

#65 TravelDiary - Altă vară în paradis... Another summer in paradise...


[RO] Destinația noastră preferată pentru vacanțele mai lungi rămîne a fi Portugalia, și anume Albufeira și zona Algarve în general. Nu o să mai repet încă o dată prin ce anume ne-a cucerit această regiune, pentru că am făcut-o în detaliat în alte postări anteriore. Dar o să vă spun cam cum a decurs vacanța din acest an și prin ce s-a deosebit de cele din anii precedenți. De data aceasta nu am prea exploarat și descoperit locuri sau plaje noi, pentru că nu am avut mașină am mers mai des la plajele din apropiere. Însă am mers la discotecă, unde am gustat o varietate largă de coctailuri și dansam pînă în zori, aproape în fiecare zi. Unica noastră escapadă din Albufeira a fost o excursie cu catamaranul pe ocean, de-a lungul coastei cu vizitarea peșterilor și bbq pe o plajă seculară. Am văzut și renumita pesteră Benagil, dar la care din păcate nu am făcut un popas. 
În rest, am mîncat delicios, am înotat și ne-am scăldat în ocean, am făcut desigur plajă și ne-am bucurat de mult-mult soare )))

[EN] Although we recently returned from our summer holiday we already miss it, we miss Portugal with its beaches and wonderful places. I already said why we are in love with this place in other previous posts, thus, in this post I will relate how our summer vacation was. Because we didn't have a car, this time we didn't explore new places. Instead, we had a lot of fun, during the day on the nearby beaches and during the night at the disco. The only escape from Albufeira was a trip with the catamaran to the caves of Algarve, which was amazing, we saw a variety of caves, admired the colourful cliffs and had a tasty bbq on a secular beach. 
We had an unforgettable holiday, we ate delicious meals, we swam in the ocean and enjoyed the sunny weather )))



















































































































































































































No comments:

Post a Comment